.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارق كلاهبردار بانک محمودآباد

شمال نیوز: پيش از ظهر روز گذشته، هوشياري كارمندان بانك ملّي شعبه مركزي محمودآباد موجب دستگيري سارق كلاهبردار شد.

به گزارش شمال نیوز، حمزه اي رئيس بانك ملّي شعبه مركزي محمودآباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خانواده اي كشاورز بمنظور برداشت پول حاصل از فروش زمين كشاورزي خود وارد بانك ملّي شده و درست در زماني كه با تلفن همراه در حال هماهنگي براي برداشت پول بودند ، جواني 28 ساله در حال شنيدن كليه صحبتهايشان در كنارشان بود .
وي گفت: فرد سارق كه منتظر برداشت پول توسط خانواده كشاورز بود ، به باجه هاي بانك رفته و شروع به جر و بحث الكي با كارمندان بانك مي شود ومنتظر مي شود تا پول از حساب برداشت شود و درست زماني كه خانواده مذكور براي انجام امور بانكي به باجه پيشخوان مراجعه مي كنند فرد سارق نيز به نزديكي آنان مي آيد و شك اپراتور بانك بنام ياسر رضايي موجب دستگيري وي شد.
وي افزود: رضايي با پرسش از جوان سارق كه آيا با اين خانواده نسبتي داريد ؟ فرد سارق گفت بله و از خانواده كشاورز هم پرسيد آيا شما اين فرد را ميشناسيد كه نامبردگان گفتند نه و درست زماني كه سارق خواست با پول فرار كند كارمند زيرك بانك به كمك ساير همكارانش وي را دنبال و دستگير كردند.
رئيس بانك ملّي شعبه مركزي محمودآبادخاطر نشان شد فرد سارق در هنگام فرار قصد فرار از درب پشتي بانك را داشته كه در اين زمان از روي ميز معاون شعبه حركت نموده كه موجب تخريب اموال بانك شده كه با هوشياري كارمندان فرد مذكور دستگير و سپس تحويل نيروي انتظامي شده و در اظهارات اوليه به چند سرقت خويش نيز اعتراف نموده است.
قابل ذكر است ياسر رضايي اپراتور تيز هوش بانك ملّي محمودآباد سال گذشته نيز موفق به دستگيري سارق كلاهبرداري كه قصد نقد كردن مبلغ 3ميليارد ريال چك كلاهبرداري شده را داشت ، شده بود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

vahid 19 مرداد 1392
باریکلا یاسر بچه چهارمحل آهی . احسنت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.